Karrier

PPC kampánymanager

Google Ads-szel fekszel és Facebook kampánymanagementtel kelsz? Képben vagy a trendekkel, követed a változásokat? Akkor simán lehet, hogy rád vár a PPC kampánymenedzser pozíció az Adamic digitális marketing ügynökségnél.

Rád vár az állás, ha...

  • precíz és önálló vagy;
  • fontos számodra a minőségi munka;
  • proaktív és eredményorientált vagy;
  • gyorsan tanulsz és szeretnél fejlődni, képezni magad;
  • jól tudsz csapatban dolgozni, együtt ötletelni;
  • hazai pályán vagy a Google Adwords és a Facebook hirdetések világában;
  • minimum 2 év releváns, PPC területen szerzett tapasztalatod van;
  • nem ismeretlen számodra a riportkészítés (pl. Google Data Studio, Supermetrics vagy egyéb eszközök segítségével sem);
  • nem csak a kampány management de az adatok elemzése, az összefüggések feltárása is alap a számodra
  • neked nem okozhat gondot a konverzió és esemény mérések beállítása/beállíttatása sem;
  • magabiztosan használod a Google Analyticset és Google Tag Managert is,
  • legalább középfokú angol nyelvtudásod van;
  • hosszú távra tervezel.

Feladatod:

  • Teljes körű PPC kampánymanagement és elemzés:
  • Google Ads és Facebook kampányok setupja, kezelése, optimalizálása;
  • felmerülő problémák megoldása;
  • kapcsolattartás Google és Facebook supporttal,
  • az eredmények és az elért közönség viselkedésének elemzése, riportok készítése;
  • weboldal forgalmi riportok készítése (kampány időszakra vonatkozóan);
  • Google Analytics adatok elemzése;
  • elvégzett feladatok, munkafolyamatok dokumentálása (de csak amit muszáj :) );
  • kampánystratégiák tervezése;
  • ajánlatok összeállítása;
  • folyamatos egyeztetés a projekt menedzserrel;
  • folyamatos ötletelés, tudásmegosztás a kampánycsapattal;
  • folyamatos tanulás, önképzés, kutatás;
  • proaktív munkavégzés.

Mit kínálunk?

  • helyet egy dinamikusan fejlődő digitális marketing ügynökségben;
  • professzionális ügynökségi munkakörnyezetet;
  • fiatal, jó hangulatú csapatot;
  • fejlődési lehetőséget (nem csak PPC területen),
  • képzéseken és konferenciákon való részvételt,
  • innovatív szemléletet ( tényleg nyitunk minden újdonságra);
  • modern munkaeszközöket,
  • komplex kampányok kezelését önállóan, már a legelejétől (megfelelő szakmai támogatás és felügyelet mellett)
  • versenyképes tudást és tapasztalatot;
  • versenyképes fizetést;
  • újbudai munkahelyet.

Előny, de nem feltétel:

  • ha részt vettél Google Ads és Blueprint tanfolyamokon;
  • ha megszereztél már néhány Google Ads és Facebook Blueprint vizsgát;
  • ha külföldi célközönségnek is hirdettél már;
  • ha ismered a SEO alapjait;
  • Excel ismeretek;
  • programmatic tapasztalat;
  • programozási alapismeretek (pl. Google Ads Scriptek-hez).

A fentieket elolvasva magadra ismertél? Érdekel a lehetőség? Akkor ne habozz és küldd el magyar nyelvű, fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet a hello@adamic.hu címre. A motivációs levélben térj ki tapasztalatodra, kompetenciáidra is!