Cookie-k használata a honlapon
Mint a legtöbb weboldal, az adamic.hu is használ cookie-kat, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen részed, amikor az oldalunkon jársz. A Hozzájárulok gomb megnyomásával elfogadod a cookie-k használatát. További tudnivalókat a cookie-król, és arról, hogy lehet ezeket kikapcsolni, az adatkezelési tájékoztatóban találsz.
Hozzájárulok

Összefoglaló

A dm terméktesztelők közössége a márka által létrehozott zárt Facebook csoport, melynek célja fórumot teremteni az online térben a dm-ben elérhető termékekkel kapcsolatos tapasztalatcserének.

Szánthó Réka

Projekt Manager

Projekt Manager fotó
projekt videó

Feladatunk:

• Koncepcióalkotás

• A kommunikáció tervezés és fejlesztés

• Socail media management

• Kreatív gyártás

• Nyereményjátékok lebonyolítása

Megbízó

dm Magyarország

Márka

dm

facebook.com/termektesztelok

Csapat:

Csapattag fotó

Fanni

Csapattag fotó

Réka

Mi volt az ügyfél
problémája?

A dm szerette volna növelni a sajátmárkás termékeinek népszerűségét, és ösztönözni termékportfóliójának minél szélesebb kipróbálását, ahogyan a termékek értékelését és véleményezését. Mindezt a hagyományos csatornákon kihívást okozott megvalósítani.

Milyen megoldást
hoztunk?

"Már az elején megfogalmazódott, hogy online platformon szeretnénk megoldást találni a kihívásra, hiszen a terméktesztelés és véleményezés ösztönzése mellett az sem elhanyagolható szempont, hogy a dm.hu Online Shop-ot is előtérbe helyezzük. Célcsoport tekintetében így olyanokat szerettünk volna megszólítani, akik magabiztosan és rendszeresen mozognak az online térben, és az online rendelés életük része. Ugyanakkor azt is láttuk, hogy a termékek jellegéből adódóan (pl. kozmetikumok) a vásárlás teszteléshez kötődik, amit a vásárlók vagy a boltban ejtenek meg, vagy barát/ismerős ajánlására próbálják ki.

Ezt a bizalmi gap-et szerettük volna áthidalni, és egy olyan online teret biztosítani a fogyasztóknak, ahol lehetőségük nyílik a tapasztalatcserére. Ezeket mérlegelve döntöttünk a Facebook csoport létrehozása mellett, melyet Terméktesztelők közösségének kereszteltünk. "

Mi lett
a végeredmény?

A dm terméktesztelők közössége Facebook csoport célja fórumot teremteni elsősorban a dm saját márkás termékeit használó vásárlók számára, ahol megoszthatják egymással a termékekkel kapcsolatos tapasztalataikat, és tanácsot kérhetnek egymástól vásárlásaik előtt. A 2019-ben indított csoport mára már több mint 17 500 tagot számlál, mely szám folyamatosan növekszik. A fórumból pedig igazi közösség kovácsolódott az elmúlt egy évben.

Vissza a munkákhoz