Összefoglaló
A dm Facebook és Instagram felületeinek ügynökségünkhöz kerülésével tovább bővültek házon belül a vezető drogérialánc támogatásához kapcsolódó feladataink, az IG esetében egyedi kihívás elé állítva minket.
Németh Krisztina
Projekt Manager
Feladatunk:
• Fotózás, utómunka, grafika
• Szövegírás
• Stratégiai tervezés
• Management
Megbízó
dm Magyarország
Márka
dm
Csapat:
Fanni
Gábor
Kristóf
Mi volt az ügyfél
problémája?
Ügyfelünk esetében korábban a social felületein megjelenő, terméktartalmú kreatívok nagy átfedést mutattak, nem volt jellegzetesen elkülönülő megjelenése az egyes felületeknek. Együttműködésünk kezdetekor az ügyfél Instagramon új irányvonalat szeretett volna elindítani, melynek lényege, hogy az Instagram feed ne egy brand, hanem egy influencer oldalának érzetét keltse, mindezt persze anélkül, hogy konkrét arc társulni a tartalmakhoz.
Milyen megoldást
hoztunk?
A személyes hatás kidolgozásához és eléréséhez rengeteg ponton keresztül vezetett az út. Első lépésként kidolgoztuk karakterünket – aki képzeletben az oldal mögött áll – és az ő ízlésvilágát. A megfelelő kellékek és környezet használata nagyban befolyásolta az otthonos – de minőségi! –, harmónikus és színvilágban passzoló fotók elkészítését. Elengedhetetlen volt azonban a termékek használat közbeni bemutatása is, mely korábban nem volt jellemző. Mindezt a poszt szövegével igyekeztünk erősíteni, mely arany középutat képvisel a brand kommunikációja és egy személyesebb hangvételű termékajánlás között.
Mi lett
a végeredmény?
A több hónapnyi folyamatos munka meghozta gyümölcsét, mára a dm Instagram oldalának görgetésekor egységes, személyes érzetet keltő, ám továbbra is a termékeket központba helyező tartalmakkal találkozunk, amik az eredmények alapján a felhasználók körében is sikert aratnak.
Nem csak az ügyfél, de a beszállítok visszajelzései is pozitívak az új típusú tartalmakkal kapcsolatban. Időről-időre sikerül megdöntenünk a saját like rekordunkat és közben a projekten dolgozók hetének egyik kedvenc részévé váltak a fotózások. :)))"