Összefoglaló
A kontaktlencsék behelyezése és kivétele nem egy trendi téma. Azon dolgoztunk, hogy azzá tegyük.
Veres Gabriella
Projekt Manager
Feladatunk:
• Kreatív koncepció
• Videó gyártás
• Management
Megbízó
CooperVision Magyarország
Márka
CooperVision kontaktlencse
Csapat:
Gábor
Kristóf
Réka
Mi volt az ügyfél
problémája?
A kontaktlencse gyártó cégek külföldön és itthon is számos edukációs videót gyártottak a kontaktlencsék megfelelő használatáról és ápolásáról, ám ezek mind hosszúak, nem ragadják meg a felhasználó figyelmét, és nem ösztönöznek arra, hogy végignézzük őket, arról nem is beszélve, hogy használjuk a terméket.
Milyen megoldást
hoztunk?
A CooperVision számára egy olyan edukációs videó koncepciót alkottunk meg, amivel megszólíthatjuk a kontaktlencse kipróbálására és használatára legaffinisabb célcsoportot, a fiatalokat. A videóban szereplő karaktereket úgy alkottuk meg, hogy a célcsoportunk könnyen tudjon azonosulni velük, és olyan szituációba helyeztük őket, amelyet ez a generáció jól ismer: kihívásban vettek részt. Olyan videókat hívtunk életre, amelyek dinamikusak, szerethetőek, az effektekkel, gag-ekkel a fiatal generációt szólítják meg hatékonyan, és a célcsoport számára befogadhatóak.
Mi lett
a végeredmény?
"A videók a Youtube-on kerültek megosztásra, és kampány nélkül, organikusan már több, mint 3500-an látták őket.
Úgy gondoljuk, hogy elértük a célunkat, és olyan tartalmat hoztunk létre, mely nem unalmas, hiszen az első és második rész megtekintési száma alig százzal tér el egymástól.
A gyártási folyamat végén az ügyfél olyan videókat kapott, melyekkel nagyon elégedett volt, és ma már a lengyelországi adaptáción dolgozhatunk.