Cookie-k használata a honlapon
Mint a legtöbb weboldal, az adamic.hu is használ cookie-kat, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen részed, amikor az oldalunkon jársz. A Hozzájárulok gomb megnyomásával elfogadod a cookie-k használatát. További tudnivalókat a cookie-król, és arról, hogy lehet ezeket kikapcsolni, az adatkezelési tájékoztatóban találsz.
Hozzájárulok

Összefoglaló

A kontaktlencsék behelyezése és kivétele nem egy trendi téma. Azon dolgoztunk, hogy azzá tegyük.

Veres Gabriella

Projekt Manager

Projekt Manager fotó
projekt videó lejátszás

Feladatunk:

• Kreatív koncepció

• Videó gyártás

• Management

Megbízó

CooperVision Magyarország

Márka

CooperVision kontaktlencse

kontaktlencsetviselek.hu

Csapat:

Csapattag fotó

Gábor

Csapattag fotó

Kristóf

Csapattag fotó

Réka

Mi volt az ügyfél
problémája?

A kontaktlencse gyártó cégek külföldön és itthon is számos edukációs videót gyártottak a kontaktlencsék megfelelő használatáról és ápolásáról, ám ezek mind hosszúak, nem ragadják meg a felhasználó figyelmét, és nem ösztönöznek arra, hogy végignézzük őket, arról nem is beszélve, hogy használjuk a terméket.

Milyen megoldást
hoztunk?

A CooperVision számára egy olyan edukációs videó koncepciót alkottunk meg, amivel megszólíthatjuk a kontaktlencse kipróbálására és használatára legaffinisabb célcsoportot, a fiatalokat. A videóban szereplő karaktereket úgy alkottuk meg, hogy a célcsoportunk könnyen tudjon azonosulni velük, és olyan szituációba helyeztük őket, amelyet ez a generáció jól ismer: kihívásban vettek részt. Olyan videókat hívtunk életre, amelyek dinamikusak, szerethetőek, az effektekkel, gag-ekkel a fiatal generációt szólítják meg hatékonyan, és a célcsoport számára befogadhatóak.

Mi lett
a végeredmény?

"A videók a Youtube-on kerültek megosztásra, és kampány nélkül, organikusan már több, mint 3500-an látták őket. Úgy gondoljuk, hogy elértük a célunkat, és olyan tartalmat hoztunk létre, mely nem unalmas, hiszen az első és második rész megtekintési száma alig százzal tér el egymástól.

A gyártási folyamat végén az ügyfél olyan videókat kapott, melyekkel nagyon elégedett volt, és ma már a lengyelországi adaptáción dolgozhatunk.

Vissza a munkákhoz