Cookie-k használata a honlapon
Mint a legtöbb weboldal, az adamic.hu is használ cookie-kat, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen részed, amikor az oldalunkon jársz. A Hozzájárulok gomb megnyomásával elfogadod a cookie-k használatát. További tudnivalókat a cookie-król, és arról, hogy lehet ezeket kikapcsolni, az adatkezelési tájékoztatóban találsz.
Hozzájárulok

Összefoglaló

Az egy hónapon át tartó BioCo Őszi Egészség Kihívás a 2021-es évünk egyik legösszetettebb kampánya volt: a koncepció tervezésétől kezdve az egyedi weboldal fejlesztésén és a hirdetések indításán át a Facebook nyereményjátékok moderálásig minden egyes folyamatban részt vettek a projekten dolgozó csapattagok.

Szánthó Réka

Projekt Manager

Projekt Manager fotó
Libri projekt lépek Libri projekt képek

Feladatunk:

• Koncepció tervezése

• Kreatív tervezés

• Szövegírás

• Fejlesztés

• Social media management

• Nyereményjáték management

• PPC

Márka

Bioco

egeszsegkihivas.hu

Csapat:

Csapattag fotó

Gábor

Csapattag fotó

Gábor

Csapattag fotó

Fanni

Csapattag fotó

Kristóf

Csapattag fotó

Réka

Csapattag fotó

Lilla

Csapattag fotó

Attila

Csapattag fotó

Liza

Csapattag fotó

Attila

Mi volt az ügyfél
problémája?

Vitamingyártóként kicsit sem könnyű kitűnni a tömegből, főleg az őszi-téli szezonban, amikor hatalmas reklámzaj jellemzi a piacot. A BioCo épp ezért egy olyan kampányt szeretett volna indítani 2021 októberében, ami a retail értékesítés növelése és a díjnyertes termékek népszerűsítése mellett a brand image-ét is tovább építi.

Milyen megoldást
hoztunk?

A koncepció kidolgozása során mindvégig szem előtt tartottuk az ügyfél kéréseit: így született meg az Őszi Egészség Kihívás ötlete, aminek lényege, hogy egy hónapon keresztül minden egyes nap megosztunk egy-egy olyan egészségtudatos challenge-et a BioCo Facebook oldalán, amit kortól, nemtől és edzettségi szinttől függetlenül bárki tud teljesíteni. Igyekeztünk minél változatosabb tippekkel segíteni az embereket, ezért a feladatokat három különböző kategória szerint állítottuk össze: táplálkozás, sport és mentális egészség.

Annak érdekében, hogy motiváljuk a célközönséget, az Őszi Egészség Kihívást egy nyereményjáték-sorozattal kötöttük össze: hetente kisorsoltunk egy BioCo ajándékcsomagot és egy Apple Watch SE-t, fődíjként pedig egy 1.000.000 Ft értékű észak-norvégiai utazást. Erre a nyereményjátékra utalt a kampány szlogenje is: Díjazzuk az egészséged!

A könnyebb átláthatóság érdekében a Facebookon zajló játékhoz készítettünk egy egyedi fejlesztésű weboldalt is, ahol naptár nézetben láthatták az emberek az aktuálisan zajló kihívásokat. Erre a weboldalra érkeztettük a különböző felületeken futó hirdetéseket is.

Mi lett
a végeredmény?

Az egy hónapon át tartó Őszi Egészség Kihívás hatalmas sikert aratott az emberek körében. A kampány során több, mint 2,5 millió felhasználót értünk el, a kihívásokhoz érkező kommentek és reakciók száma meghaladta a 30.000-et, a BioCo Facebook oldalának követábora pedig 18%-kal nőtt egy hónap alatt.

A számokon túl a legnagyobb eredmény azonban mégis az, hogy a játék résztvevői nap mint nap aktívan teljesítették a kihívásokat, ezzel pedig rengeteget tettek az egészségük megőrzése érdekében.

Vissza a munkákhoz