Összefoglaló
Az egy hónapon át tartó BioCo Őszi Egészség Kihívás a 2021-es évünk egyik legösszetettebb kampánya volt: a koncepció tervezésétől kezdve az egyedi weboldal fejlesztésén és a hirdetések indításán át a Facebook nyereményjátékok moderálásig minden egyes folyamatban részt vettek a projekten dolgozó csapattagok.
Szánthó Réka
Projekt Manager
Feladatunk:
• Koncepció tervezése
• Kreatív tervezés
• Szövegírás
• Fejlesztés
• Social media management
• Nyereményjáték management
• PPC
Márka
Bioco
Csapat:
Gábor
Gábor
Fanni
Kristóf
Réka
Lilla
Attila
Liza
Attila
Mi volt az ügyfél
problémája?
Vitamingyártóként kicsit sem könnyű kitűnni a tömegből, főleg az őszi-téli szezonban, amikor hatalmas reklámzaj jellemzi a piacot. A BioCo épp ezért egy olyan kampányt szeretett volna indítani 2021 októberében, ami a retail értékesítés növelése és a díjnyertes termékek népszerűsítése mellett a brand image-ét is tovább építi.
Milyen megoldást
hoztunk?
A koncepció kidolgozása során mindvégig szem előtt tartottuk az ügyfél kéréseit: így született meg az Őszi Egészség Kihívás ötlete, aminek lényege, hogy egy hónapon keresztül minden egyes nap megosztunk egy-egy olyan egészségtudatos challenge-et a BioCo Facebook oldalán, amit kortól, nemtől és edzettségi szinttől függetlenül bárki tud teljesíteni. Igyekeztünk minél változatosabb tippekkel segíteni az embereket, ezért a feladatokat három különböző kategória szerint állítottuk össze: táplálkozás, sport és mentális egészség.
Annak érdekében, hogy motiváljuk a célközönséget, az Őszi Egészség Kihívást egy nyereményjáték-sorozattal kötöttük össze: hetente kisorsoltunk egy BioCo ajándékcsomagot és egy Apple Watch SE-t, fődíjként pedig egy 1.000.000 Ft értékű észak-norvégiai utazást. Erre a nyereményjátékra utalt a kampány szlogenje is: Díjazzuk az egészséged!
A könnyebb átláthatóság érdekében a Facebookon zajló játékhoz készítettünk egy egyedi fejlesztésű weboldalt is, ahol naptár nézetben láthatták az emberek az aktuálisan zajló kihívásokat. Erre a weboldalra érkeztettük a különböző felületeken futó hirdetéseket is.
Mi lett
a végeredmény?
Az egy hónapon át tartó Őszi Egészség Kihívás hatalmas sikert aratott az emberek körében. A kampány során több, mint 2,5 millió felhasználót értünk el, a kihívásokhoz érkező kommentek és reakciók száma meghaladta a 30.000-et, a BioCo Facebook oldalának követábora pedig 18%-kal nőtt egy hónap alatt.
A számokon túl a legnagyobb eredmény azonban mégis az, hogy a játék résztvevői nap mint nap aktívan teljesítették a kihívásokat, ezzel pedig rengeteget tettek az egészségük megőrzése érdekében.