Cookie-k használata a honlapon
Mint a legtöbb weboldal, az adamic.hu is használ cookie-kat, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen részed, amikor az oldalunkon jársz. A Hozzájárulok gomb megnyomásával elfogadod a cookie-k használatát. További tudnivalókat a cookie-król, és arról, hogy lehet ezeket kikapcsolni, az adatkezelési tájékoztatóban találsz.
Hozzájárulok

Összefoglaló

A BioCo-nak social media tartalmak gyártása és PPC kampányok tervezése mellett landing oldalakat is tervezünk. Legutóbb azzal bíztak meg minket, hogy mutassuk be legújabb terméküket, a Multivitamin 200% étrend-kiegészítőt.

Kővári Bálint

Projekt Manager

Projekt Manager fotó
Bioco projekt lépek Bioco projekt képek

Feladatunk:

• Kreatív koncepció tervezése

• Szövegírás

• Kreatív gyártás

• Webfejlesztés

Márka

BioCo Magyarország Kft.

multivitamin.bioco.hu

Csapat:

Csapattag fotó

Kriszti

Csapattag fotó

Gábor

Csapattag fotó

Réka

Csapattag fotó

Attila

Mi volt az ügyfél
problémája?

A BioCo legújabb zászlóshajója, a Multivitamin 200% étrend-kiegészítő bevezetésével bízott meg minket. Egyszerű, promóciós landing oldal helyett egy összetett, edukatív felület elkészítése mellett döntöttünk, az egészséges életmódra, és a kiegyensúlyozott táplálkozásra helyezve a hangsúlyt.

A terméket elfoglalt emberek számára fejlesztették, akik a folyamatos rohanás miatt nem tudnak odafigyelni a kiegyensúlyozott táplálkozásra. Őket szólítjuk meg a weboldalon.

Milyen megoldást
hoztunk?

A “Pörögj minden nap 200%-on!” szlogen megfogalmazásakor a célközönség legégetőbb problémáját és a termék egyedi tulajdonságait (USP) kötöttük össze.

A készítmény minden összetevőjéből 200%-ot tartalmaz a standard multivitaminokhoz képest. Ezt tolmácsolják a dinamikus vizuális elemek is: a fehér háttér előtt látható színrobbanás a sok felszabadult energiát jelképezi, amelyet a termék elérhetővé tesz. Grafikailag ábrázoltuk, hogyan oldja meg a termék az önmagára időhiány miatt nem figyelő célközönség problémáját. Egyetlen kapszula annyi vitamint és nyomelemet tartalmaz, hogy azt szinte lehetetlen élelmiszerekből fedezni.

Mi lett
a végeredmény?

Landing oldalunk felépítése, írott és vizuális elemei bizonyítják, hogy milyen izgalmasan prezentálható egy étrendkiegészítő!

Értékelés Markó Mónikától, a BioCo marketing menedzserétől: "Az étrend-kiegészítő termékek kategóriájában gyakran kihívásokkal teli feladatok közé tartoznak a szövegírási munkák és a megfelelő kreatívok elkészítése. Nem volt ez máshogy legújabb hero termékünknél sem, a BioCo Multivitamin 200 % vitality-nál, melyhez szerettünk volna egy látványos, dinamikus arculatot és egy "pörgős" gondolatokkal, kreatív megjelenéssel teli microsite-ot is kialakítani.

Az Adamic csapata – szokásukhoz híven - rendkívül jó ötleteket és megoldásokat hozott a projekt folyamán és azt gondolom, hogy a végeredmény minden leendő vásárlónk tetszését is elnyeri majd. Ha BioCo Multivitamin nyelven szeretném megfogalmazni a végeredményt: az ügynökség 200 %-osan teljesített!

Köszönet érte."

Vissza a munkákhoz