Összefoglaló
A BioCo-nak social media tartalmak gyártása és PPC kampányok tervezése mellett landing oldalakat is tervezünk. Legutóbb azzal bíztak meg minket, hogy mutassuk be legújabb terméküket, a Multivitamin 200% étrend-kiegészítőt.
Kővári Bálint
Projekt Manager
Feladatunk:
• Kreatív koncepció tervezése
• Szövegírás
• Kreatív gyártás
• Webfejlesztés
Márka
BioCo Magyarország Kft.
Csapat:
Kriszti
Gábor
Réka
Attila
Mi volt az ügyfél
problémája?
A BioCo legújabb zászlóshajója, a Multivitamin 200% étrend-kiegészítő bevezetésével bízott meg minket. Egyszerű, promóciós landing oldal helyett egy összetett, edukatív felület elkészítése mellett döntöttünk, az egészséges életmódra, és a kiegyensúlyozott táplálkozásra helyezve a hangsúlyt.
A terméket elfoglalt emberek számára fejlesztették, akik a folyamatos rohanás miatt nem tudnak odafigyelni a kiegyensúlyozott táplálkozásra. Őket szólítjuk meg a weboldalon.
Milyen megoldást
hoztunk?
A “Pörögj minden nap 200%-on!” szlogen megfogalmazásakor a célközönség legégetőbb problémáját és a termék egyedi tulajdonságait (USP) kötöttük össze.
A készítmény minden összetevőjéből 200%-ot tartalmaz a standard multivitaminokhoz képest. Ezt tolmácsolják a dinamikus vizuális elemek is: a fehér háttér előtt látható színrobbanás a sok felszabadult energiát jelképezi, amelyet a termék elérhetővé tesz. Grafikailag ábrázoltuk, hogyan oldja meg a termék az önmagára időhiány miatt nem figyelő célközönség problémáját. Egyetlen kapszula annyi vitamint és nyomelemet tartalmaz, hogy azt szinte lehetetlen élelmiszerekből fedezni.
Mi lett
a végeredmény?
Landing oldalunk felépítése, írott és vizuális elemei bizonyítják, hogy milyen izgalmasan prezentálható egy étrendkiegészítő!
Értékelés Markó Mónikától, a BioCo marketing menedzserétől:
"Az étrend-kiegészítő termékek kategóriájában gyakran kihívásokkal teli feladatok közé tartoznak a szövegírási munkák és a megfelelő kreatívok elkészítése. Nem volt ez máshogy legújabb hero termékünknél sem, a BioCo Multivitamin 200 % vitality-nál, melyhez szerettünk volna egy látványos, dinamikus arculatot és egy "pörgős" gondolatokkal, kreatív megjelenéssel teli microsite-ot is kialakítani.
Az Adamic csapata – szokásukhoz híven - rendkívül jó ötleteket és megoldásokat hozott a projekt folyamán és azt gondolom, hogy a végeredmény minden leendő vásárlónk tetszését is elnyeri majd. Ha BioCo Multivitamin nyelven szeretném megfogalmazni a végeredményt: az ügynökség 200 %-osan teljesített!
Köszönet érte."