Cookie-k használata a honlapon
Mint a legtöbb weboldal, az adamic.hu is használ cookie-kat, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen részed, amikor az oldalunkon jársz. A Hozzájárulok gomb megnyomásával elfogadod a cookie-k használatát. További tudnivalókat a cookie-król, és arról, hogy lehet ezeket kikapcsolni, az adatkezelési tájékoztatóban találsz.
Hozzájárulok

Összefoglaló

A Valentin-nap az ajándéktárgyipar egyik legkiemeltebb ünnepe, így februárban hatalmas a reklámzaj. Nekünk ezt a problémát kellett kiküszöbölni, amikor felkeresett minket az Arena Mall, hogy tervezzük meg számukra a 2023-as Valentin-napi kampányukat.

Szivák Barna

Projekt Manager

Projekt Manager fotó
projekt videó lejátszás

Feladatunk:

• Kreatív koncepció tervezése

• Kreatív gyártás

• Szövegírás

• Management

• PPC

• Fotózás

• Forgatás, videó gyártás

Megbízó

Symmetry Arena Kft.

Márka

Arena Mall

www.arenamall.hu

Csapat:

Csapattag fotó

Kriszti

Csapattag fotó

Lipi

Csapattag fotó

Fanni

Csapattag fotó

Vali

Csapattag fotó

Krisztián

Csapattag fotó

Réka

Csapattag fotó

Attila

Csapattag fotó

Liza

Mi volt az ügyfél
problémája?

Az Arena Mall egy olyan Valentin-napi social media kampány tervezésével bízott meg minket, amely magas elérést generál közösségi oldalaikon és látogatókat vonz a bevásárlóközpontba.

A legfőbb kihívás ebben az időszakban a Valentin-napi reklámzaj. Feladatunk tehát az volt, hogy koncepciónkkal kitűnjünk a tömegből.

Milyen megoldást
hoztunk?

Egy pláza több, mint boltok együttese. Az Arena Mall hangulatos kávézókkal és éttermekkel, valamint az ország egyetlen IMAX mozijával várja a látogatóit. Mi az ajándékozás helyett a közösen megélt élményekre helyeztük a hangsúlyt kreatív koncepciónk tervezésekor.

A kampány során olyan randiötleteket osztottunk meg, amelyek az Arena Mallban kivitelezhetőek. Ehhez a bensőséges koncepcióhoz a mesterkélt, beállított fotók helyett dokumentarista stílusban készítettünk pillanatképeket a bevásárlóközpontban, betekintést engedve a szerelmespárok saját kis világába. A fotókat a randiötletek tematikájához passzoló, meghitt headline-okkal egészítettük ki.

Valentin-napon az Arena Mall apró meglepetéssel is kedveskedett a látogatóinak, ezért a kampány utókommunikációjához egy kisfilmet is forgattunk szintén fekete-fehér, dokumentarista stílusban.

Mi lett
a végeredmény?

A rendhagyó koncepció nem csak az ügyfelünk, hanem a célközönség tetszését is elnyerte. A kampány során több, mint 252 ezer felhasználót értünk el, a posztokhoz érkező kommentek és reakciók száma pedig meghaladta a 3 ezret.

Vissza a munkákhoz