Összefoglaló
A Valentin-nap az ajándéktárgyipar egyik legkiemeltebb ünnepe, így februárban hatalmas a reklámzaj. Nekünk ezt a problémát kellett kiküszöbölni, amikor felkeresett minket az Arena Mall, hogy tervezzük meg számukra a 2023-as Valentin-napi kampányukat.
Szivák Barna
Projekt Manager
Feladatunk:
• Kreatív koncepció tervezése
• Kreatív gyártás
• Szövegírás
• Management
• PPC
• Fotózás
• Forgatás, videó gyártás
Megbízó
Symmetry Arena Kft.
Márka
Arena Mall
Csapat:
Kriszti
Lipi
Fanni
Vali
Krisztián
Réka
Attila
Liza
Mi volt az ügyfél
problémája?
Az Arena Mall egy olyan Valentin-napi social media kampány tervezésével bízott meg minket, amely magas elérést generál közösségi oldalaikon és látogatókat vonz a bevásárlóközpontba.
A legfőbb kihívás ebben az időszakban a Valentin-napi reklámzaj. Feladatunk tehát az volt, hogy koncepciónkkal kitűnjünk a tömegből.
Milyen megoldást
hoztunk?
Egy pláza több, mint boltok együttese. Az Arena Mall hangulatos kávézókkal és éttermekkel, valamint az ország egyetlen IMAX mozijával várja a látogatóit. Mi az ajándékozás helyett a közösen megélt élményekre helyeztük a hangsúlyt kreatív koncepciónk tervezésekor.
A kampány során olyan randiötleteket osztottunk meg, amelyek az Arena Mallban kivitelezhetőek. Ehhez a bensőséges koncepcióhoz a mesterkélt, beállított fotók helyett dokumentarista stílusban készítettünk pillanatképeket a bevásárlóközpontban, betekintést engedve a szerelmespárok saját kis világába. A fotókat a randiötletek tematikájához passzoló, meghitt headline-okkal egészítettük ki.
Valentin-napon az Arena Mall apró meglepetéssel is kedveskedett a látogatóinak, ezért a kampány utókommunikációjához egy kisfilmet is forgattunk szintén fekete-fehér, dokumentarista stílusban.
Mi lett
a végeredmény?
A rendhagyó koncepció nem csak az ügyfelünk, hanem a célközönség tetszését is elnyerte. A kampány során több, mint 252 ezer felhasználót értünk el, a posztokhoz érkező kommentek és reakciók száma pedig meghaladta a 3 ezret.