Összefoglaló
Egyedit alkotni minden márkának a fő célja, bevásárlóközpontként viszont nem épp a legegyszerűbb feladat. Az Arena Mall egyik projektjének keretein belül olyan stratégia kialakításán dolgoztunk, amely megoldást nyújtott a márka social mediában való jelenlétének egyedivé tételére.
Herczeg Flóra
Projekt Manager
Feladatunk:
• Stratégiai tervezés
• Szövegírás
• Kreatív gyártás
• Management
Megbízó
Symmetry Arena Kft.
Márka
Arena Mall
Csapat:
Réka
Fanni
Lilla
Mi volt az ügyfél
problémája?
Egy bevásárlóközpont social felületeken való aktív megjelenése nagy kihívásokkal jár, mivel az üzletek, amik megtalálhatóak benne, az összes többi plázában is jelen vannak, tehát ugyan azokat az üzleteket és ajánlatokat tudjuk kommunikálni, mint a többi pláza. Ebből a ""kötelező"" contentbe kellett olyan tartalmakat és egyedi kommunikációs irányokat bevinni, melyek megkülönböztetik az Arena Mall-t a többi bevásárlóközponttól.
Milyen megoldást
hoztunk?
Az Arena Mall Facebook és Instagram jelenlétének erősítésére egy új típusú social stratégia került kidolgozásra, melynek elsődleges célja egyedit alkotni. A koncepció kidolgozása során egy olyan digitális divatmagazint hoztunk létre, amely az Arena Mall követői számára valami izgalmasat és egyedit nyújthat. Mivel az Arena Mall mindig is törekedett a divat trendek élén járni, így az új stratégiának köszönhetően igazi “divatdiktátori” szerepbe kerülhetett Facebookon és Instagramon egyaránt.
Mi lett
a végeredmény?
A digitális divatmagazin tökéletes keretet adott arra, hogy folyamatos, releváns és egyedi tartalommal legyen képes az Arena Mall jelen lenni a közösségi médiában. A kimeríthetetlen témáknak köszönhetően pedig tovább növelhettük a követőtáborukat is.
Az új social kommunikációs stratégiának köszönhetően egy teljesen új megjelenést kapott az Arena Mall Facebook és Instagram felülete, amely jelentősen megnövelte a posztok organikus elérését, és a kezdeti időszakban a reakciók számát is.