Összefoglaló
A karácsony a szeretet és meghittség ünnepe. Azonban az Arena Mall egy sajátos, nem mindennapi kampánnyal készült erre az ünnepre. A projekt során a rendhagyó karácsonyi kampányt kellett adaptálnunk az itthoni társadalmi elvárásokra.
Veres Gabriella
Projekt Manager
Feladatunk:
• Kreatív koncepció adaptálása
• Kreatív tervezés
• Szövegírás
• Management
• Nyereményjáték management
Megbízó
Symmetry Arena Kft.
Márka
Arena Mall
Csapat:
Réka
Gábor
Mi volt az ügyfél
problémája?
2019. év végén az Arena Mall a londoni kreatív ügynöksége javaslatára egy teljesen rendhagyó és kicsit provokatív karácsonyi kreatív koncepciót szeretett volna megvalósítani. A kampány ötlet azokat szólította meg, akik ""rossz gyerekek"", a kampány szlogen ""Rossz gyerekeknek. Minden amit megérdemelsz. Mivel Magyarországon a klasszikus karácsony felfogás az uralkodó, az Arena Mall extravagáns karácsonyi koncepcióját adaptálnunk kellett a magyarországi piaci és társadalmi elvárásokhoz közelítve.
Milyen megoldást
hoztunk?
Mivel a londoni koncepció eredeti formában történő megjelenítése nehezen lett volna befogadható a hazai közönség számára, ezért az adaptációnál az eredeti koncepció visualját olyan mögöttes tartalommal ruháztuk fel, amely nem csak a “rosszaságra” fókuszál, hanem az emberekben meglévő kettősségre, azaz mindenkiben megvan a jó és “rossz” is, és csak rajtunk áll, hogy épp melyik oldalunkra hallgatunk. Erre a kettősségre építettük a kampány kommunikációját azzal a felütéssel, hogy ""Te jó voltál, vagy rossz voltál?"". Melyik oldaladra hallgattál többször idén?
Ehhez játékos social media tartalmakat készítettünk, a kamány landing oldalán pedig létrehoztunk egy ajándék generátort, mely ""megállapította"", hogy az adott személy, akiről épp szeretnénk tudni, vajon jó volt-e vagy ""rossz"", és ehhez mérten ajánlottunk Arena Mallban megvásárolható ajándék ötleteket.
Mi lett
a végeredmény?
A koncepció sikeres átültetése mellett az online tér teljes kihasználásával, landing oldal létrehozásával, ajándék generátorral, instagram nyereményjátékkal, social media kommunikációval, és banneres megjelenésekkel valósítottuk meg a kampányt. A media mixben található PPC hirdetésekkel több, mint 3.8 millió embert értünk el. A karácsonyi videó megtekintése 110.000 fölötti a Youtube-on. A landing oldalon az ajándék generátor játékkal több, mint 1000 alkalommal játszottak az érdeklődők.